ABY UZYSKAĆ AKTUALNE INFORMACJE DOTYCZĄCE POWIATOWYCH CENTRÓW POMOCY RODZINIE
WYBIERZ PCPR Z LISTY W TABELI Z PRAWEJ STRONY

 

zmiana os1

10-LAT

Smaller Default Larger
Błąd
  • JFolder::create: Tworzenie folderu nie powiodło się Path: /srv/http/oscentrum.pl/www/plugins/content/admirorgallery/admirorgallery/thumbs/2019/09/

PCPR w Gostyniu wśród 15 najlepszych urzędów w Polsce Otrzymało też Nadzwyczajne Wyróżnienie

Admiror Gallery cannot create thumbnails in /srv/http/oscentrum.pl/www/plugins/content/admirorgallery/admirorgallery/thumbs//2019/09/
Check folder permmisions!
Admiror Gallery: 4.5.0
Server OS:Apache
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40

os1124 czerwca 2019 roku w siedzibie Business Centre Club w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odbyła się Gala Finałowa Ogólnopolskiego Konkursu „Przyjazny Urząd”, którego organizatorem jest Quality Institute. Na uroczystość zaproszono reprezentacje 15 urzędów z całej Polski, nagrodzonych w tegorocznej edycji Konkursu za wdrażanie rozwiązań usprawniających obsługę klientów i poprawiających jakość pracy administracji publicznej. Wśród liderów administracji publicznej znalazło się Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gostyniu.

Inne nagrodzone instytucje to Zakład Usług Społecznych, Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim oraz starostwa powiatowe, urzędy gmin, inspektoraty czy powiatowe urzędy pracy. Kapituła Konkursu, złożona z profesorów i pracowników naukowych czołowych polskich uczelni administracyjnych, specjalizujących się w problematyce administracji publicznej i zarządzania jakością oraz przedstawicieli środowisk praktyków zarządzania publicznego, już po raz piąty oceniała jednostki szeroko rozumianego sektora publicznego, które przystąpiły do Konkursu „Przyjazny Urząd”. Było to ponad sto urzędów miast, starostw powiatowych, urzędów pracy, urzędów skarbowych, izb celnych, urzędów centralnych, urzędów wojewódzkich oraz marszałkowskich. -„Przyjazny Urząd” jest konkursem jakości, w którym dokonujemy oceny instytucji administracji publicznej i ich jednostek organizacyjnych. Konkurs służy promocji urzędów administracji publicznej, zarówno rządowej, jak i samorządowej, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem w działaniu oraz wysokim poziomem kompetencji fachowych zatrudnionych kadr” – tłumaczy Kamila Przeniosło, Dyrektor Konkursu. I dodaje: - „Ideą naszego projektu jest nie tylko nagradzanie uczestników, ale przede wszystkim obiektywna i rzetelna ocena wprowadzonych w urzędach rozwiązań organizacyjnych w celu ich doskonalenia. Konkurs pomaga budować nowoczesną markę wyróżnionych w nim placówek jako placówek otwartych na potrzeby klientów (interesantów), solidnych i kompetentnych. Służy też dalszemu podnoszeniu jakości obsługi klienta, zgodnie ze standardami określonymi w regulaminie Konkursu.” Patronat nad konkursem objęły: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Politechnika Śląska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Uniwersytet Gdański, Uniwersytet Szczeciński, Politechnika Wrocławska, Klub Menedżerów Jakości. - „Dziś poznajemy laureatów tegorocznej, V edycji Konkursu „Przyjazny Urząd”. To instytucje administracji publicznej, w których ponad biurokracją stoi człowiek, a od procedur i standardów ważniejsza jest innowacyjność, kreatywność, życzliwość, dialog, szacunek wobec potrzeb obywatela. To też instytucje, co wykazała ocena, obdarzone zaufaniem klientów i partnerów zewnętrznych” – mówił prowadzący Galę Konkursową Wojciech Daniel, aktor Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Z kolei Piotr Celej, Prezes Zarządu Quality Institute przekonywał w swoim wystąpieniu, że analizując aplikacje, jakie napłynęły do Konkursu „Przyjazny Urząd” nie miał wątpliwości, za jakim modelem administracji opowiadają się tegoroczni Laureaci konkursu. – „Jest to  administracja aktywna, zaangażowana, pozytywnie obecna w życiu obywatela, koncentrująca się na świadczeniu zbiorowych usług publicznych, w coraz większej mierze otwarta i bezpośrednia. Jest to administracja efektywna i jednocześnie przyjazna obywatelom, stawiająca na innowacyjne rozwiązania, uczciwe i przejrzyste standardy życia publicznego” – mówił Piotr Celej.

os11.jpgos12.jpgos13.jpgos14.jpgos15.jpgos16.jpgos17.jpg

Członkowie Stowarzyszenia

Informacje po kliknięciu  

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1

Bełchatów

2

Białobrzegi

3

Busko - Zdrój

4

Brzesko

5

Chełm

6

Chełmno

7

Chrzanów

8

Częstochowa

9

Drezdenko

10

Gostyń

11

Góra

12

Grodzisk Mazowiecki

13

Hrubieszów

14

Inowrocław

15

Kępno

16

Konin

17

Koszalin

18

Kraków

19

Krasnystaw

20

Limanowa

21

Lubin 

22

Lubań

23

Łódź

24

Międzyrzecz

25

Milicz

26

Nowa Sól

27

Oleśnica

28

Opole

29

Ostrzeszów

30

Ożarów Mazowiecki
(w Powiecie Warszawskim Zachodnim)

31

Pabianice

32

Pajęczno

33

Pleszew

34

Police

35

Polkowice

36

Poznań

37

Przeworsk

38

Rawicz

39

Siedlce

40

Sieradz

41

Sierpc

42

Starachowice

43

Strzelin

44

Słubice 

45

Sławno

46

Szczecinek

47

Środa Śląska

48

Sulęcin

49

Świdnica

50

Tomaszów Lubelski

51

Tarnobrzeg

52

Tuchola

53

Trzebnica

54

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie

55

Wąbrzeźno

56

Wieluń

57

Wieruszów

58

Wołów

59

Wrocław

60

Zakopane

61

Zawiercie

62

Zduńska Wola

63

Zielona Góra

64

Ząbkowice Śląskie

65

Zgierz

66

Zgorzelec

67

Żagań

60

Żyrardów

 

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie (MOPR)

1.

Kielce

2.

Koszalin

   

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (MOPS)

1.

Biała Podlaska

2.

Częstochowa

3.

Koszalin

4.

Radom

5.

Rzeszów

   

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (MGOPS)

1.

Karlino

2.

Sianów

 3.

 Opoczno

INNE  INSTYTUCJE

1.

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – członkostwo honorowe

2.

Ośrodek Rehabilitacyjno – Wypoczynkowy „Maria” w Zakopanem – członkostwo honorowe

3.      

ZURiS „Nowak” Zawiercie

4.      

POIK Jaworzno

5.   

Stowarzyszenie na rzecz pomocy dziecku 
i rodzinie „DLA RODZINY”

Aktualizacja dn. 02.12.2019 r.

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem